Autoful

Sen godmorgon här då. Har faktiskt varit vaken sen 8, men har myst med Elvin hela morgonen så har inte haft tid att blogga :) Nu ligger han i sin vagn och pratar bort den sista energin han har i kroppen, gobiten. Snart somnar han  nog.
Hade mycket trevligt igår iallafall med pappa, hans sambo, hennes syster och hennes två barn på CCW. 
Fick även bekräftat att jag inte tappat stinget trots att jag blivit morsa. Det var faktiskt hela två grabbar som hejade och grejade trots att jag gick med barnvagn. Den ena sa tillomed att jag var "riktigt söt".... Haha det gjorde gott eftersom jag trodde man automatiskt blev ful om man blev mamma. Kanske dom drev helt enkelt..
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback