Akuten och sjuklingar

Igår senare på kvällen så tycke jag Elvin kändes varm och nog var han det, plutten hade feber så det blev att fara in till akuten där de konstaterade att han var irriterad i halsen och hade lite ont, så nu är det alvedon och vila som gäller. Jaja, vaknade av Daniels väckarklocka sen kl 6 och då insåg jag att även jag blivit sjuk. Döont i halsen och hur slö som helst, orkar inte ens sitta upp. Tur som jag har så tog mamma Elvin där vid 9 så jag fick sova en stund.
Så nu är vi två sjuklingar här hemma, orkar ingenting, Elvin däremot syns det binget fel på haha, gobiten, han är väl en viking han..


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback