Visste ni att...

... jag har haft hjärnskakning minst 3 gånger?
1:a gången så var jag kanske runt 11-12 år och körde runt som en idiot på min fyrhjuling (hade inga gränser då) Och sen blev det helt enkelt svart. Vaknade opp och fyrhjuligen låg på sidan, jag låg någon meter ifrån den helt groggy. Jag vet inte vad som hände heller men hjärnskakning fick jag iallafall
2:a gången var första året när jag körde folkrace och var med i en riktig startsmäll och slog i huvudet i något i bilen. Det slutade med ett besök till ambulansen och efter tävling åkte vi till sjukan, där konstaterade dom hjärnskakning.
3:e gången var extremt pinsam. Detta var endast förra året också... Jag satt på golvet och damsög, haha det var svårt att komma åt så... Iallafall jag satt då framför tvbänken där min tjocktv står och även denna gång blev det svart så är inte säker på hur det gick till. Kommer ihåg att det blev blött iallafall när jag vaknade till, ett vattenglas hade vickat. Så hade jag tvn över mig. Fattade inte riktigt vad som hänt först så puttade av tvn och satte mig och då snurrade det, gjorde svinont och jag började må superilla. In till akuten,  "Hej vad har hänt med dig?" frågade dom... "njaa jag fick en tv i huvudet" svarade jag.... Båda sköterskorna brast ut i skratt och ja, nu kan jag väl förstå det....


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

hahah en tv i huvudet ;) vilken tur att det gick bra då iallafall :)

2012-04-03 10:58:04
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback