Vecka 36!! (35+0)

34 dagar kvar till beräknad förlossning.
Nä ni, nu ska jag jäklar i mig börja på att förbererda mer än tidigare. Jag ska innan jag går in i vecka 37 ha hunnit med att

  • Koka alla nappar och nappflaskor
  • Tvättat klart alla kläder
  • Ställt iordning allting och se till att jag har koll
  • Packa BB väskan!

Men det mesta fixar jag nog idag. Jag har en känsla idag av att han kommer att komma tidigare än BF. Och det hoppas jag. Men någon vecka till får han ligga och jäsa lite. Men när jag gått in i vecka 38 är det fritt fran grabben!
make glitter

how to animate a gif
Urkass bild menmen , kamerabatteriet vill ju inte så då blidde webbkamera....
Nu ska jag peta i mig något att äta och tävtta kläder! Jihoooooo.



KOMMENTARER
Amanda 17år & mamma till Lilly-Lee!

Vilken härlig mage :)

2012-04-25 16:03:18
URL: http://awahlsten.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback