Vart är pekpinnarna?

När jag blev gravid fick jag höra att jag skulle räkna med en massa folk som skulle berätta hur allt skulle vara och hur jag skulle göra, men jag har inte fått en enda pekpinne!

Har även fått höra och läst om många andra som fått det, både gammal som ung. Men jag kan verkligen inte komma på att jag fått en enda kommentar i form av en pekpinne! Endast snälla tips och råd skulle jag vilja säga, sånt som jag säkert kommer ha nytta utav, och folk som har berättat massa POSITIVT (tro't eller ej)  om gravidteter, förlossningar och barn. Jag är hur tacksam som helst över att jag hittils sluppit allt detta och bara fått massa bra tips! Menmen, dom där pekpinnarna kanske kommer sen, man vet aldrig.
Men varför har jag inte fått det? Har folk märkt att vi är säker i oss själv och föräldraskapet? Märer dom att vi kommer fixa detta utan massa lektioner? Ingen aning faktiskt! Det är väl något jag aldrig kommer att få svar på :) Och egentligen behöver jag då fan inte det heller...


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback