Valborg?

Sitter här och segar lite, borde egentligen fixa i ordning mig. Helst nyss, men aja. Sticker iväg till Gävle strax med Daniel, pappa och Åsa för att först gå en runda på Biltema (Så Daniel och pappa klarar sig resten av dagen) och sedan sticker vi vidare till mina låtsaskusiner för lite god mat och sedan titta på majkase... Min lilla låtsaskusin Elin på 5 år är störtkär i Daniel, tror jag berättat det tidigare men. Det är minsann hennes Daniel, inte min. När vi varit där brukar det vara svårt att få med Daniel hem sen. Får se hur d går idag :) animated gif



KOMMENTARER
Matilda Johansson

varför har jag inte hittat din blogg förut? Jätte bra ju! :D

2012-04-30 16:31:54
URL: http://tjejenmatildajohansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback