Vad var det som var hemligt?

Kommer ni ihåg att jag åkte till Stockholm för några veckor sedan för att göra en grej? Jag har ju fortfarande inte berättat vad jag gjorde där. Jag hade nästan själv glömt bort det men blev påmind idag på mailen. Men kan tyvärr ännu inte berätta vad jag gjorde där... Too bad huh? ;)
Ni kommer att få reda på det i slutet på maj/början på juni. Det är faktiskt en ganska kul grej! Så glöm inte att hålla utkik här då så ska jag berätta:)
Bilden har dock ingenting med det att göra, men jag drömde om ankor inatt.... Mer tänker jag inte säga det var så sjukt!


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

hihi jag vet ;)

2012-04-30 11:36:36
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback