Till den anonyma "Emma"

Det är en stackarns tjej som stör sig på det jag skriver på min blogg och ska rätta till det! Ska jag kanske anställa henne som justerare så min blogg blir ÿber perfekt? Eller förresten, var det någon som brydde sig, ingen har ju klagat förut?

Du människan jag orkar inte svara på dina kommentarer i inlägg något mer så svarar i kommentarer...., Snälla stå för vem du är iallafall, redan tagit reda på att du är från dess trakter iallafall via IPnummer, funderar på att at reda på EXAKT vart du bor och vad du heter också men undra om det är värt 50 spänn? Är ju bara nyfiken....


KOMMENTARER
Emilia - 16 år och gravid

Att människor orkar hålla på egentligen, så patetiskt. Vill dom klaga kan dom ju göra det någon annanstans -.-



Tycker din blogg är jättebra, finns absolut inget och klaga på! :)

2012-04-18 21:51:06
URL: http://baambiieh.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback