Systemkamera

Det är så mycket som jag vill ha. Men det är väl typiskt tjejer... Eller?
Nu har jag nog kommit på att jag skulle vilja ha en system kamera. Sepciellt efterom jag snart kommer ha en son som kommer växa i en hejdundrande fart så vill jag ha riktigt bra bilder på honom! Sen så är det ju ganska roligt.
Men problemet då. Alla dessa jävla inställningar som finns på dom. Och alla modeller? Och priserna... Finns ju systemkameror från 3000:- till flera 100 000:- ! Vad behöver jag? Knappast en för 300 000:- iallafall...
Ingen aning om vad min syster, låtsassyster och låtsaspappa har för kameror heller, i mina ögon ser dom exakt likadana ut men det är olika modeller.
Vet vilken som är dyrast men den som äger den är inte den som får bäst bilder, så det handlar ju om talang också, en usel fotograf med en kamera för massvis med tusenlappar är ju ingenting.....  Är jag en duktig eller usel fotograf?
Helt sjukt krångligt!
Äsch jag får tvinga dom att peppra på med bilder på Ärtan.... Har viktigare saker att lägga pengar på....


KOMMENTARER
Anonym

Nikon d3000 är billig & bra! :)

2012-04-10 18:46:26
sandra, 17 år & 2 barns mamma

Älskar min canon eos 500D, lätt att förstå sig på & inte alltför dyr. Väl spenderade pengar iaf, bästa köpet jag har gjort! :)

2012-04-10 22:32:39
URL: http://enligtsandra.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback