Sälja mina leksaker...?

Jag kom på att nästan allt jag hade när jag var liten finns faktiskt kvar.. Och det mesta är i nyskick då jag var ett väldigt speciellt barn när jag var liten. Jag var obegripligt försiktig med mina leksaker. Nästan allt ser ut som nytt, förutom det som mina älskade små kusiner lekt med senare.
Jag har ingen aning om varför jag var så otroligt försiktg med allt då. Jag var ju så liten haha. Men egoistisk var jag också, så in i norden! Ingen fick röra mina leksaker typ. Och om någon gjorde det så skulle jag ha 100% koll.
Mina tuschpennor, kritor och vattenfärger är i princip fortfarande oanvända också. "Dom kunde ju ta slut annars". Vad är det för beteende egentligen liksom? Jaja jag har ALLTID varit väldigt konstig och i min egna lilla värld. Troligtvis har jag någon bokstavsdiagnos (enl läkare) men har tackat nej till utredning så länge :)
Iallafall det jag tänkte komma till var att eftersom alla mina gamla leksaker, trots att dom är från 90-talet kanske går att sälja? Det är ju väldigt tjejiga grejer allithopa så Ärtan har ju ingen användning för dom, eller? Han kanske vill ha barbiedockor med prinsessklänningar.... Helt ok för mig.... Och ja jag vet jag KAN få en tjej i framtiden men då får jag väl köpa nya dockor då!
Äsch ska rensa ur vinden och källaren hos både pappa och mamma och se efter lite.


KOMMENTARER
Renata - gravid v 37

Lägg upp allt på tradera eller blocket! Folk köper det mesta ;)

Kram

2012-04-29 09:31:31
URL: http://renatas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback