Kommer jag någonsin få sova?

Sova, det är ett ord jag ryser när jag hör. När sov jag tungt sist? Jag vet inte.... Vågar knappt tänka efter. Denna stora mage, ryggsmärtor, bäckensmärtor, kissblåsan, gör att jag får ytterst lite sömn. Vill gråta när klockan börjar bli mycket och jag går till mig säng. Numera rekommenderas man ju också att endast sova på vänster sida, inte höger, inte på rygg. Enda sidan jag sover bra på är rygg och mage.
Trött på att vara gravid nu.
På något jävla vis inbillar jag mig att jag kommer få mer sömn sen när Ärtan kommer. Okej, kanske kommer kunna sova tyngre iallafall det lilla jag får sova.
Kommer väl sitta och skratta åt detta inlägg sen och tänka "Trodde du ja".....
Hur överlever man?
´


KOMMENTARER
Anonym

Varför får man inte sova på höger sida ? :)

2012-04-06 16:34:25
elina 17 år och mamma till Nellie

Jag sovde då hur som helst! Höger sida, vänster på rygg och ja tillochmed på mage tills den var förstor så det inte gick :)

2012-04-06 17:54:22
URL: http://elinaadele.blogg.se/
Anonym

Har lite frågor som du får svara på om du vill.



Hur reagerade skolan när de fick veta att du var gravid?



Kommer du fortsätta skolan när du fått barn?

2012-04-07 08:21:54
Josefin

Försök med kudde mellan knäna och bakom/under ryggen. Jag hade också rätt jobbigt med sömnen på slutet så jag provade att sätta kuddar på olika sätt och sov t.o n vissa gånger bakåtlutad i en fåtölj för att få några timmars sömn.

2012-04-08 00:08:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback