Kliar på magen...

Ni ska bara veta vad det kan klia på magen när den växer som ogräs... Det skulle inte förvåna mig om det dyker upp bristningar vilken dag som helst...
Jaja, det kliar mindre när man smörjer in kärlekskulan iallafall :) Han brukar alltid sparka till när man smörjer in magen också, antingen så gillar han det eller så tycker han att jag eller Daniel är skitdryga haha...
make an animated gif
Men titta nu fick nu se min för tillfället extremt fula navel också. Om ni undrar varför det ser så konstigt ut så är det som sagt för att jag hade navelpiercing innan.
Men om man bortser från naveln, visst har jag en vacker kula? :)


KOMMENTARER
Mirah - mamma till Elmina

Superfin mage!

2012-04-30 17:19:56
URL: http://mochu.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback