Jag har med jobbigt med mig

Usch så otroligt dåligt självförtroende jag fått. Jag vill helst inte se mig själv på bild nu för tiden. Inte mitt ansikte iallafall. Magen är jag jätte stolt över och otroligt nöjd. Men som sagt.... Ansiktet. Från "Den gamla goda fjortistiden" så har jag huur mycket bilder som helst på mig, då hade jag iallafall GANSKA bra självförtroende, inte helt bra dock. Lade ut massa bilder så på mig själv mest för att få bekräftelse.. Men de senaste månaderna finns det knappt några bilder på mitt ansikte...
Nu idag kommer det inte på fråga att jag lägger ut en oredigerad bild på mitt ansikte från idag. Men nu måste jag för nu har dom lagt ner älskade picnik.com :'( BUHU! Använder mig nu av picmonkey.se men det sög och man måste betala för att använda redigerings verktygen som gör dig snyggare.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback