Har ni supit skallen av er än? :)

Ja, sista april då. Har alltid hatat sista april. Av olika anledningar. Jag rent ut sagt älskar att jag är gravid denna och kan men gott samvete bara ta det fetlugnt!
Vi var som sagt in till Gävle och det blev som jag trodde, näst intill omöjligt att få med Daniel hem då lilla Elin tillochmed började gråta (hon var övertrött också) när Daniel skulle åka. Gofian!
Vi åt iallafall god mat, gick fackeltåg tille n fin majkase, där smälldes det smällare och köptes lotter osv, vann ingenting, pappa och Åsa vann en vinflaska.
Gick hem till Åsas syster igen och bara mös och tog det lugnt, Elin kurade ihop sig med Daniel i soffan!
Nu ska jag sova och för er andra har väl festen bara börjat? Vi får se vem som mår bäst imorgon ;)
bild 1: Elin på Daniels axlar
bild 2: majkasen, ser ni deras lilla brandförsvar där med hinkarna haha?
bild 3: Daniel, pappa och Jimmy
bild 4: innan vi åkte till Gävle så var Daniel och hunden lite slitna tror jag :)


KOMMENTARER
Emilia - 16 år, mamma till Tatum och Tävlingar i bloggen!

Nu är tävlingen i samarbete med mykidoo avslutad.

Kika in & se om det var du som vann ett hemligt paket!

http://eemijji.blogg.se/2012/may/vinnaren-av-ett-hemligt-paket-ifran-mykidoo.html#comment

2012-05-01 09:41:26
URL: http://eemijji.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback