Har man tid sen?

Nu är jag hemma från klädbytardagen, vilket jag faktiskt varit i över 2,5 timmar nu men har inte haft tid att blogga, jag har haft fullt upp med att hitta en bra UV gel lampa för hemmabruk. Den ni! Bara det att jag vet inte riktigt om jag kommer hinna med att pyssla med naglar när jag har en liten bebis. Och om jag beställer en sådan är risken stor att bebis kommer före lampan och alla gel grejor haha.... Äsch beställa kan man göra endå, annars får jag väl sälja det vidare om jag inte har tid :)

Vi hittade iallafall lite superfina kläder på klädbytardagen, vi orkade inte engagera oss så mycket faktiskt så kollade inte så noga. Men vi fick med några näst intill oanvända kläder+en badbalja.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback