Folkrace i helgen

På söndag så är det folkracetävling i Kyrkberget, Storvik. Det är min hemmaklubb Gestrike Racing Team som arrangerar tävlingen. Det är inte en helt vanlig tävling utan det är en junior och dam tävling! Alltså det är endast junior och damklassen som får delta.
(juniorklassen består av killar och tjejer från 15 till 18 år och damklassen är tjejer över 18 år)


Kom gärna dit och titta om ni inte har något annat för er! Det kan vara intressant för vem som helst :)

Jag kommer självklart inte att vara med och tävla eftersom jag är höggravid, men jag kommer att var där och hjälpa till!
Bilden är på mig från förra året. Åsa kommer att köra bilen på bilden så var ej oroliga att det är jag.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback