♥ Dag 16 – Min första kyss.

♥ Dag 16, min första kyss, och det är kört, jag är så himla tråkig att jag faktiskt inte minns min första kyss? Inte ens med vem den var. Hur kul är det då? Det går ju självklart spekulera i men, men... 


Tar och berättar om min första kyss med Daniel istället!
Första kyssen med Daniel var i oktober 2009, i mitt kära Kungsgården utanför Konsum, sent på kvällen haha, ! Hans kusin skulle komma och hämta honom med sin epa (tyckte jag då var ganska coolt) när han kom och skulle åka iallafall så fick jag en kyss utav Daniel :) Det var helt och hållet han som tog initativet, jag är aldrig den som tar första steget även om jag vill.

Jag och Daniel för något år sedan


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback