Ärtans outfit för hemkomsten

Var iväg till föräldragruppen. sedan besök hos BM. Nu låg SF måttet exakt på kurvan igen och han har börjat sjunka ner lite i bäckenet. Inte helt men lite :) Nu sitter jag här och är uttråkad.
Vad gör man när man inte har något vettigt att göra och bara sitter & längtar ihjäl sig efter den lilla "pjukisen" (som Daniel och Andreas säger).
Jo man tittar på babysakerna, och babykläderna.
Nu har jag bestämt med mycket funderimngar att dessa kläder är perfekt att ta med till BB för hemresan (se bild) Haha gud så fjantig och uttråkad jag är...


KOMMENTARER
ebbalindholm

guuud vilka gulliga kläder!! fick en liten lillebror för ungefär 2 veckor sen. älskar bäbisar, dom är så himla söööta :)) bäbis kläder är ju nästan sötare för dom är så små, hehe.

2012-04-19 21:21:54
URL: http://ebbalindhlms.blogg.se/
sandra, 17 år & 2 barns mamma

Sött! :D förstår att du längtar nu! Haha, jag satt & läste din blogg & då kom Hampus. Självklart såg han bilarna i din header (Hampus älskar bilar!).

Så han pekade på dem & sa "Bija!" (Bilar) ;)

2012-04-20 10:19:23
URL: http://enligtsandra.webblogg.se/
Moa - mamma till Leia

Tack för kommentaren! Din blogg verkar väldig mysig också, eran resa vill jag följa!



Jag är också väldigt trött på alla "ung mamma bloggar", bara massa trubbel och skitsnack, haha :-) Har ni fixat allting inför lillens ankomst? Det är så sjukt mysigt att fixa med kläder osv, det saknar man! Hoppas ni får en bra helg! :-)

2012-04-20 14:11:40
URL: http://minbebis.com/blogg/ourlovelylife


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback