Är jag höggravid nu?

När blir man höggravid? Läst olika överallt. Inte för att det spelar någon roll är mest nyfiken...
Jag känner mig faktiskt inte höggravid, eller jo ibland när det är eländigt, men jag trodde det skulle vara mycket mer eländigt.
Folk säger att man ska vara piggast mellan vecka 15-25 men det var då jag mådde som värst tycker jag. Visst det är ett helvete att sova och det gör svinont i ryggen och bäcken, men som sagt, jag hade förväntat mig att det skulle vara mycket värre nu.
Det värsta nu är väntan...
Den är fortfarande superfin magen! Inga bristningar ens! Helt sjukt jag som trodde jag skulle se ut som en zebra.. (Som jag visserligen gör på brösten men hellre där än på magen).... I-landsproblem?
Ser ni vad högt den ligger också förresten?


KOMMENTARER
louise

såå fin gravidmage ! :)

2012-04-10 16:49:19
Monia - mamma till Tuvalie

superfin mage! :) Du är höggravid nu tycker jag.. jag hade också problem med när man var det egentligen, men läste att det gäller när du går in i tredje trimestern. Och där är du ju nu, så du är höggravid :)

2012-04-10 17:03:30
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Carro - Mamma till sebastian

Superduperfin bebbemage verkligen!

Jag skulle säga att du är höggravid, men du blir superhöggravid i typ v. 38 eller något. Tycker jag, men det är ju så olika som du skriver :P

2012-04-10 19:03:35
URL: http://carroahaokej.blogg.se/
Angelica - Mamma till Bruce

Åh så fin mage! =) Jag hade också det lite svårt med att veta när man egentligen var höggravid.. Men jag tyckte att jag blev det i v 34-35, för då hade jag fruktansvärt ont och kunde knappt komma upp ur sängen. Jag hoppas verkligen att du slipper det! Kram! =)

2012-04-10 23:08:07
URL: http://thestoryofangelica.blogg.se/
thess

supersöt mage! :)

2012-04-11 11:21:13
URL: http://thereshanning.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback