Äckligt besök igår

Idag så tror jag det blir en segsöndag för mig del. Ska väl iväg upp till folkracebanan bara och småpilla lite :)

Ja juste! Igår innan jag skulle gå och lägga mig höll jag på att avlida. Våran katt satt och kollade ut igenom fönstret och morrade på ett sätt jag aldrig hört förut. Kollade ut om jag såg något men såg ingenting, gick och frågade pappa om hon brukar göra så och tänkte inte mer på det, men gick och kollade ut igen och till min stora fasa så står det en grävlingsj*vel på bron upp till dörren! USCH! Äckliga djur. Knappt nå skygg heller, man kunde knacka på fönstret och han bara glodde. Nackdel med att bo på landet alltså....
Syns det att det är en grävling?
Jag vet inte varför men jag gillar verkligen inte grävlingar.....


KOMMENTARER
Amanda

Hua! De är riktigt obehagliga. Blev jagad av en grävling för två år sedan. Hemsk mardrömsupplevelse!

2012-04-29 13:29:03
URL: http://amandatillenius.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback