Ta mig inte på allvar, ta mig på rumpan

Jag är nå fruktansvärt jävla less på att jag är "den där man kan jävlas med" Jag vet själv att jag reagerar mycket och kaxar och så, det är ju kul att jävlas med mig jag vet, jag tycker också att det är kul att jäåvlas med personer som  jävlas tillbaka. Men jag har temprament jag inte kan styra så bara för att jag skrattar och är kaxig tillbaka betyder inte att jag tycker att det är kul?
 Är ganska trött på att inte många kan ta mig på allvar just därför att jag är den man retas lite med och jävlas typ, även fast jag vet att alla skojar så är det fruktansvärt jobbigt, om ni bara visste allt som jag gått och går igenom så tror jag att ni skulle ge fan i det, men jag hålelr det helst för mig själv. fast det kanske jag inte borde?. Visst kan man retas å jävlas lite ibland, det tycker jag oxå e kul. Men inte hela tiden. Även jag blir trött och ledsen och har dagar då jag bara inte pallar!

Så snälla försök ta även mig på allvar ibland. Jag tål inte allt, precis som du.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback