Dryga grabbar

Det finns ngra killar som jag skullöe kunna få lite lätt utbrott på... SÅNNA SOM ALDRIG FATTAR ATT JAG INTE E INTRESSERAD! Här nedanför har vi ett perfekt exempel, skrev med denna grabb en gång och tyckte bara att han var dryg så slutade att svara på hans "hej"  men grabbstackarn fortsätter endå, jag vet inte hur länge han hållt på och idag beslutade jag mig för att svara, men försökte endå visa att jag inte bryr mig... HAN FATTAR INTE? och jag är för snäll för att säga direkt vad jag tycker...


FAAAST jag erkänner, det är ju lite kul, men drygt i längden, tillexempel det var en kille som veeerkligen tyckte om mig för ett tag sedan och han var fan överallt, när jag kollade på telefonen hade han smsat, när jag kolalde facebook skrev han i chatten, när jag loggade in på skype ringde han, och allt detta FAST jag förklarat att jag inte var intresserad... SUCK! Är jag intresserad då visar jag det och svarar på sms, är jag inte då svarar jag inte och då kan ni ge opp!



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback