Det här med reklam

Sitter och tittar på tv, och jag hatar reklam.... Så fucking drygt. Men iallafall några reklamer är rätt trevliga men blir dock snabbt uttjatade. Men här är några reklamer jag gillar iallafall...:

MYSIGASTE REKLAMErna:
Retar Dex reklamerna



Förresten så tänker jag sällan på vad reklamen gör reklam för, jag tittar mest på den för handlingens skull.. Haha ..

ROLIGASTE REKLAMErna:
Ica reklamerna



MEST UNDERHÅLLANDE REKLAMerna:
Com hem reklamerna med Judith och Judith


MEST LÅNGSÖKTA REKLAMerna:
ÖoB's reklamfilmer är bara jobbiga för hjärnan


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback