Vadå tjejkompisar?

Okej, vissa av er förstod inte riktigt hela förra inlägget..

Men för det första så är punkterna inget krav jag har, ta det med en nypa salt?

Fast ett av det är faktiskt ett krav, det där med avundsjuka..
Jag vill att man ska kunna umgås med vilka man vill och ska kunna göra vad man vill utan att den andra ska dampa. Även om det är motsatta könet man umgås med! Jag tillexempel har fan fler killkompisar än tjejkompisar så kan ju liksom inte dissa mina kompisar för jag skaffat kille liksom? Och jag tycker att det är bra när ens kille kan umgås med tjejer, faktiskt, allt är okej bara man är ärlig, typ säger vem man är med och vart osv...

Lite mindre damp nu?

Och ni, om ni ahr ngt angående bloggen, kommentera ist? Varför facebook?


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback