Love the way you lie.

Rihanna ft. Eminem - Love the way you lie
Rihanna ft. Eminem - Love the way you lie part 2

Ja, vad är det med mig och dom 2 låtarna? Jag har fastnat för dom...
Vill ni veta varför?
Jag känner igen mig så jävla mycket i dom.. Eller mitt liv. Videon också.
Det är hemskt jag vet, men det är så... Det passade ju så bra oxå. När första låten kom ut det avr precis då som allt var så, låten var sopm tagen ur mitt eget liv, musikvideon också, är det inte läskigt?
Inte nog med det.. Part 2 är ju liksom som en fortsättning, att allt nästan är över, man pustar ut, men endå inte, lagomt när den också kom ut så var det lika. Så jävla läskigt.

Men ni behöver inte vara oroliga nå mer, allt är över för min del nu.....








KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback