Inte min *alla svärord jag kan* dag

Skiiiit, även att det här e andra inlägget om det här jag skriver, varför? JO FÖR ATT JAG RÅKADE TA BORT DET FÖRRA NÄR JAG SKRIVIT KLART DET...

Inte min dag idag..
Skolan går åt helvete
Fick ett ovälkommet brev idag
Ingen bensin i epan
Fick sopa epan både imorse och när jag skulle hem jävla fittsnö.
Gjort illa mig säkert 10 ggr
En ovälkommen gäst kom även och hälsade på lilla Agnes
Jag har lyckats såra tre stycken på mindre än ett halvt dygn
Min höft har ballat ur
Datorn dampar
Jag är på dåligt humör
Alla bara jävlas idag
Mina skor blev blöta
Tv:n dampar
Bajs snö, syns inte att det snöar på bilden kanske MEN DET GÖR DETRisig och ledsen och arg och jävlig är jag...
Stackarns pärlan :( <3



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback