Vissa måste kämpa mer.

Varför kan vissa inte förstå det? Jag har en kompis som lätt blir ledsen och mår dåligt över saker jag kanske inte bryr mig om och blir ledsen över, men egentligen vi är ju olika, blir olika ledsen och rörda, en person kanske blir ledsen när mobilen går sönder, men jag kanske inte blir det. Kompisen kanske blir ledsen om mamman tapetserat om, jag kanske inte bir det. Tänk om. När någon mår skit och är redo att ta livet av sig tillochmed ska man ALDRIG jämföra. För det går inte! En unge i Afrika som förlorat hela sin familj och inte ahr någon mat kan känna lika som en tjej som nyss förlorat sin pojkvän.

Även om det kanske inte är något DU skulle bli ledsen över så tycker jag att man ska bry sig, och jämför ALDRIG!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback