Vem är ni?

Ibland tycker jag att det är lite läskigt att vem som helst kan se min blogg. Jag vet inte ens vad det är för slags människor som läser den. Det kan va allt från en söt liten tjej på 10 år till en gammal vidrig gubbe på 60 bast. Man vet ju aldrig.

Det är svårt oxå att skriva så att det passar vem som helst. Man måste alltid tänka steget längre. Men endå kan det bli fel. Jag vet inte riktigt hur man ska bete sig. Önskar jag kunde välja själv vilka slags människor som fick läsa den. Men om det ska låta så här så kanske jag inte borde ha en blogg i huvud taget?

Äh vadfan, de får va som det är. Det är ju trots allt min blogg. Skriver den inte för någon annans skull..


KOMMENTARER
lasse

Om det var mej du menade så är jag bara äcklig och 55 så jag har några år kvar till 60./ LasseVaktis Jädraås.

2011-07-10 22:53:36
Agnes

Men hej, har du hittat till min blogg:) haha njaa menade inte dig :)

2011-07-11 12:19:55
lasse

Vilken tur, ha det nu bra i sommar. Vem vet kanske vi ses i stora världen;)

2011-07-11 15:49:56


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback