Varför Agge?

Jag hatar mitt namn, och mitt smeknamn "Agge" är fan ännu värre. Och jag vet inte varför jag har en blogg som heter så... Det var ju ifs 2 år sedan jag startade denna blogg  så hade väl andra åsikter då.
Men iallafall på den tiden (2009) kallade dom flesta mig för Agge.. Men jag hatade det även då. Sen så kände jag för att starta en blogg och det kändes tråkigt med "Agnes" så det blev en "Agge" blogg... 

Numera kallar inte så många mig för Agge eftersom jag inte gillar det, men här i bloggen har det liksom blivit så att jag är Agge hur fult det än låter.  Agge är väl mitt bloggnamn då...


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback