Aggehh genom åren....

Här är år 2006 typ, jag var väl mer eller mindre en TÖNT då :) Bara ngra månader innan jag klippte av mig Sveriges finaste hår och färgade det svart (big mistake)
Kaxig skitunge 2006, tyckte jag var jättetuff då, fast jag var otroligt töntig.. Färgat håret svart där men var ännu inte riktigt emo...
2006-2007?fatta att jag lägger upp denna... Bilden tog Helena.. Här var jag ett riktigt emo, shit vad ful jag var, kan ni fatta att det är JAG? Skäms som sjutton..
ngra månader senare efter sista bilden... Börjar inse att jag inte är emo...
Här kan jag inte påstå att jag e emo nå mer... Detta är 2008, jag var lite mera av en tattare då tycker jag nu...
Börjar gå mot fjortis tiden.... typ början på 2008
 tog hål i naveln, var vidrigt smal (syns inte bra men)hade en pojkvän som var störd...`
Jag och bästa vännen Helena som följt med mig hela livet och finns ännu kvar :) <3
Första bilden på mig som blond :) Fortfarande ganska smal....
Bjuder på denna...  FJORTIS
Typ skitnöjd med piercingen ville visa alla den.. Nu fattar jag inte varför jag gjorde den... Detta måste vara enda perioden i hela mitt liv jag faktiskt var nöjd med mitt utseende....
Tänk om jag kunde vara lika fin nusom jag tyckte att jag va då...


Nu gör vi ett jäääääätte hopp  på ca 1 år'

 2009 oktober
dra Daniel.. Det höll 1 år och 5 månader elle ngt sånt...

Nu hoppar vi 1½ år igen..

Vill inte synas på bild mer................

Och orkar inte lägga upp mer nu... Men nu jäklar har jag bjudit på mig själv...




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback