EmoFjortisTöntTuffingTattarePopulär

Jag kom och tänka på en sak... Jäklar va grejer jag varit...

Enligt mig själv och kanske ngn annan så har jag varit som jag delvis håller med om:

* Emo
* Fjortis
* Pojkflicka
* Tönt
* Tattare
* Tuffing (ehm tyckte jag då...)

Har även under en tid tidigare blivit kallad av andra (som jag själv ännu inte håller med om):

* Bimbo
* Player

Haha nu låter det som jag varit värsta mobboffret men riktigt så illa är det inte, men ni fattar vinken?


Undra vad jag är nu? -jag vet inte, men om några år vet jag säkert vad jag va nu :) För när någon kallade mig fjortis tillexempel så skrek jag rakt ut och blev pissed off. När jag blev kallad emo så blev jag ledsen. När jag blev kallad tattare fattade jag inte varför. Men nu när jag kollar tillbaka förstår jag haha! Fast jag har nog aldrig varit särskilt påverkad av vad andra folk tyckt, men endå. Nu blir jag inte kallad mycket.
 Eller ingenting förutom Agnes typ.. Och kanske något sånt dåligt som "snygg agnes" "agnes med tuttarna" "Åsbergs dotter" "Folkraceagnes" "brudäään" Men liksom inget sånt annat..


Ska lägga ut bilder senare från alla mina perioder i livet :) Många tycker att mina fjortisbilder är extremt roande :P



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback