Agnes Hissar/Dissar!


*Hyra film.
Jag älskar att titta på film! Film är det bästa. Ibland vill jag att det ska vara skitväder så jag får titta på film, för det går ju inte om det är 25 grader varmt :) :)

*Varma sommarkvällar på stranden
Behöver jag ens förklara?

*Hitta pengar man inte visste att man hade
Som idag, upptäckte ett hål i botten på min handväska, och där låg det massa tjugor och tior!



*När killkompisen blir kär i en
Det blir samma sak som att förlora en vän. Det suger. Inte fasen kan man umgås när det är så? Fan.

*Åska
Jag HATAR åska, jag är skiträdd för åska, åska suger  kamelballe...

*Getingar
Det enda småkrypet jag kan springa 30 mil för att bli av med. annars är jag inte SÅÅÅ känslig.


KOMMENTARER
Frida

Tjenare agge!

Läst din blogg ett tag, och jag tycker du skriver skitbra!:D

Jag vart tvungen att komentera nu när du dissen till en vän som blir kär i en... Vem har inte råkat ut för de?haha

Men det jag vela säga var att jag hade en, en vän som jag tyckte om mer än allt annat (som vän alltså), som till slut blev kär i mig och berättade... Jag vela inte tro det, jag vart förkrossad... Men jag vela så gärna vara med honom, men han bara vela ha MIG hela tiden... Så tillslut (detta är lite personligt) så kom vi fram till den bästa lösningen: vi blev kk med varandra... Jag vet inte om du kanske tycker att jag är psykiskt sjuk eller nått, men det är sant... Vi har varit det nu snart i 6 månader, och jag tycker om det.. Men tro inte att vi är som vanliga kk:s bara som knullat hela tiden fnitter* ^_^ vi träffas som vi alltid gjorde förut, enda skillnaden är att när han blir så här klängig och "försöker" nått hela tiden, så ligger vi med varandra, sen är allt som vanligt igen!;) jag lider inte, jag tycker om det riktigt bra, speciellt eftersom jag är fri från ett förhållande och får träffa andra killar om jag vill... Du tror jag är konstig, men du kan ju iallafall fundera på hur mycket du tycker om din vän:)

Aja, ska inte sega ner din blogg för mkt!;)

Du skriver en fantastisk blogg Agnes! Fortsätt med det!:)



Kram frid

2011-07-28 11:23:35


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback