Jullov från bloggen. Dags för ngt nytt?

Som ni märkt tog jag -utan förvarning- ett litet jullov från bloggen, och ja, datorn också faktiskt, har inte suttit här mycket.... Men men nu är jag tillbaka, ni får tycka va ni vill om det!

Iallafall....Jag funderar på att starta något nytt här i bloggen förresten, ni får se sen vilket av sakerna jag väljer att börja med. Kanske ska tipsa om bra bloggar? Och dissa andra bloggar?...... Skrev ju ett inlägg med lite ideér för ett bra tag sedan. ska titta om jag hittar det.....

Aja nu tänkte jag bjuda på en bild som jag klippt ihop.... Lite miner som jag gör när jag kör folkrace.... Har bara dessa folkrace bilder i denna dator så blev lite tråkiga bilder menmen.... Jacob Solborg som tagit bilderna fast jag har klippt ut ansiktet....


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback