♥ Dag 3 – Mina föräldrar.


♥tredje punkten, ska berätta om mina föräldrar

Mamma..
Min mamma heter Elin. Det är hos henne jag bor mest, i Sandviken alltså. Hon är ingen kärring precis men jobbig är hon ibland men vilken mamma är inte det liksom? Hon gillar och fjällvandra och stuff like that vilket jag INTEE gillar, men men. Det som är bra är att hon är lite intresserad av bilar och motorer och sånt hon också så hon kommer på dom flesta folkracetävlingar och tittar :) Hon har ifs bara varit ihop med massa motortöntar så kanske inte så konstigt det är bara nu hon brytit mönstret och skaffat en man som heter Lasse som är lite av en mes och springer runt i skogen och grillar korv... Men älskar dig endå mamma..

Pappa..
Jag bor inte så ofta hos min pappa numera, det är enklare att bo i Sandviken än Kungsgården när man har skola och sånt. När jag var liten så var jag och han väldigt mycket ute och tittade på rally och folkrace. Han kör själv folkrace och har gjort det sen han var i min ålder, han kör även rally. Det är pappa som skruvar och fixar allt inför folkrace tävlingarna åt mig så utan han, ja då blir det ingen folkrace, tack pappa!


Kort beskrivning men men...


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback