Vägrar visa mig svag.

Det värsta jag vet är att visa mig svag. Jag hatar att gråta när någon annan ser på. Synd bara att jag gråter väldigt lätt.. När jag är riktigt förbannad tillexempel så sprutar tårarna, och många tolkar det då som att jag e ledsen.... Hmm jobbigt.

Men iallafall jag hatar att visa mig svag, vad som än händer så försöker jag hålla mig uppe tills jag är själv, då bryter jag ihop.  Vet inte varför med det känns bättre om ingen får veta att jag är sårad/ledsen.. Men ibland måste man visa att man inte tål allt.. Att man KAN bli ledsen och sårad. Men jag tycker iallafall att det är det jobbigaste som finns. USCH!



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback