Vad har hänt senaste tiden?

Ja vad har jag sysslat med då? Jag ahr inte haft tid och ork att blogga, har bland annat varit till mina kusiner i hälsingland, det var trevligt, sen fyllde jag år, en helt ok födelsedag (visar vad jag fick sedan)


Sen har allt varit skit... Har haft det skitjobbigt idag, har hänt lite grejer som gör att jag är på botten just nu. Jag orkar helt enkelt ingenting, helst vill jag bara ligga hemma... Känner mig så jäkla ensam trots att jag ahr massvis med folk runtikring.

Jag vill inte gå in på detaljer om varför jag mår som jag gör. Det bara är så. Får se hur det blir.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback