PINSAMT AGNES!

Jag gör väldigt ofta bort mig, oftast för att jag gör/säger innan  jag tänker.

Igår skulle jag pumpa mitt cykeldäck så jag och Nattis gick in på OkQ8 och frågade om cykelpump ...

Kassagubben: Är det bilventil på den?
Jag: Nej det är en cykel.
Kassagubben: JA men är det bilventil på den?
Jag: NEJ DET ÄR EN CYKEL!
Kassagubben: Haha jaja då hänger slangen där ute...

Så gick vi ut och jag försökte få i luft i däckhelvetet men det blev bara mindre luft! Och inte nog med det när jag höll på som mest och såg som dummast ut så åker alla Gästriklands A-traktorer förbi .... Pinsamt.
Gick in igen och sa att det inte funkade.

Kassagubben: Ja men då är det en bilventil på.
Jag: NEJ DET ÄR EN CYKEL!
Kassagubben: JAg kommer ut och hjälper dig.
MEN HAN KLARADE DET INTE HELLER!

Drar till Statoil istället och ringer en riktig gentleman om hjälp och det första han säger är att det är en bilventil på cykeln. fattar jag!
PINSAMT...


Och jag ska gå på fordon?



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback