Omtumlad

Fan vad tungt det varit dom senaste dagarna. Allt är bara skit. Vill bara komma härifrån, helst nyss. Enda gångerna det känts bra har varit när jag va i skolan (?!) och när jag drömde den där megabraiga drömmen (A) .

Men jag vet inte vart jag ska ta vägen just nu iallafall.
 
Har massvis med underbara människor runtomkring och man märker verkligen vilka som är äkta och falska i sånna här lägen. Egentligen borde jag vara glad att allt bivit så här för jag har verkligen kommit ngra steg längre i mitt liv. Men ENDÅ känner jag mig helt ensam?

Jag vet vad jag vill, jag ska ändra på mig, jag ska ta tag i mitt liv och jag har fått bevisat vilka som är riktiga kompisar, och vilka som inte är.



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback