MEEEEEEEEEEN

Antingen så växer mina tuttar fortfarande eller så är jag bara på väg att bli fetare.. Iallafall måste ha massa nya BH:ar.... En sån tråkig sak att lägga pengar på! Tycker inte ni det? Ja menar hur många ser underkläderna? Iallafall inte mega många, men klart man vill ha snygga men jag vill ju alltid visa det nya jag köpt och jag kan ju fasen inte springa halvnaken på stan? Skitsamma.

Fler tråkiga saker jag tycker man borde få gratis:

* Smink
* Underkläder
* Tamponger
* All mat och sån stuff
* Rengörings grejer typ diskmedel
* Medicin
* Sjukhusbesök
* Buss
* Bensin
* Pennor

OSV OSV (orkar inte blogga mer), men jag har tur som bara behöver betala en del av dom grejerna än så länge....  Men när jag flyttar hemifrån så kommer de bli jobbigt!


Gammal bild som varit med i bloggen förut men endå. Ser lite trevligare ut ;)



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback