Fyr- eller sexpunktsbälte?

Jag i sommras i Årsunda precis innan jag skulle ut i finalen.


Men till saken, Vad tycker ni är bäst? Sex eller fyrpunktsbälte?  Oj nu när jag skrivit den meningen insåg jag att det kan tolkas på flera sätt men haha... Men personligen trivs jag mycket bättre med sexpunktsbälte, det känn som att jag sitter mycket bättre då, men jag kanske inbillar mig? Men det kan ju inte vara kul för killar heller och få bältet mellan benen om man hamnar på nosen? Äh vad vet jag, jag e tjej ju..


KOMMENTARER
pillan

jag tycker 4punktsbälte.. annars sitter jag och trycker bak mig själv i stolen.. tycker sexpungt är obehagligt :s

2011-04-02 16:47:17
URL: http://pillson.blogg.se/
Enander - Med Kärlek till Folkrace

4punkt tycker jag är bäst ;)

2011-04-04 17:12:48
URL: http://enaander.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback