Tio sanningar!


1. Jag har en grym fobi för magsjuka och folk som spyr och att spy själv, visst nästan alla hatar det men jag klarar bara inte av det! Blir någon full och mår illa sticker jag, blir någon magsjuk befinner jag mig på mils avstånd, så ah det är väl en sanning.

2. När jag kör epa själv så brukar jag sjunga! Ja, och eftersom jag vet att jag inte sjunger bra och att jag själv tycker att det låter dåligt så vrider jag upp volymen så jag inte hör mig själv :)

3. Jag tycker om pölsa. Det dom flesta ungdomar/barn avskyr, det älskade jag när jag var liten, nu kanske jag inte älskar det men gott äre!

4. Jag vet inte vad jag har för riktig hårfärg. Eftersom jag färgat håret sen jag gick i typ femman?

5. Jag har ett häftigt temprament. Som dom flesta som känner mig vet. Jag kan bli in i helvete arg... Lite jobbigt faktiskt...

6. Jag vill flytta hemifrån! Mest för att få inreda själv och köpa grejer och bjuda hem folk typ :)

7. Fast jag vill nog inte flytta heller. För jag skulle ärligt sakna mammas mat och att hon pysslar om mig när jag är sjuk.

8. Jag har sjukt dålig kondition. Något jag skäms över.

9. Jag är mörkrädd. Så det bara skriker om det!

10. Jag tycker inte om att prata i telefonen. Det är pinsamt tycker jag.



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback