N Y K A T E G O R I ! ! !


Det är så här att oftast lyssnar jag mer på texterna i låtarna än själva melodin eller musiken liksom. Vet inte varför.. Vissa texter fastna jag verkligen för. Man märker att låtskrivaren inte "bara skrivit" utan det betyder något.
På något konstigt sätt så kan vissa låtar bara sätta sig på mitt hjärta för att jag tycker att jag känner igen mig i dom, dom kan beskriva hur JAG känner eller så tycker jag bara om själva texten.

Olika varför jag fastnar för texten men iallafall så har jag nu startat en kategori för detta och här kommer jag då alltså att lägga ut hela låt texter eller bara vissa delar av låten eller kanske bara en mening.

Kategorin heter så enkelt som Låttexter helt fantasilöst, i know men ni e så tröga ni fattar inte annars. Aja....



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback