Kissar fiskar?

Ja, kissar fiskar? Jag kom och tänka på det idag och har funderat ständigt nu, hur är det egentligen? Kissar fiskar? Konstig grej att undra över men det är så jäkla typiskt mig att fundera på konstiga saker.

Men är det någon som vet? Kissar fiskar?
Dom bajsar iallafall -.- som tusan! Jag fick tvätta mitt akvarium HELA TIDEN kändes det som..

Men fiskar MÅSTE ju kissa? dom måste ju få i sig skiit mycket vatten varje dag?
Eller det kanske bara e valar som gör det? ni vet när dom sprutar ut de i hålet på ryggen? Är det deras "kiss"?
Gud får verkligen googla lite senare för nu vill jag ha reda på allt det där!

KISSAR FISKAR?


bilderna är på våra fiskar :) 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback