Irriterande med folk som tjatar om sina bloggar?

TJO, alltså jag har tänkt på en sak, när jag hade min första blogg då var jag som aa dom flesta här i Sandviken typ spamamr hela sin bdb med "läs min blogg, läs min blogg" bla bla bla å typ på msn hette man sitt bloggnamn och så,
sen kom jag på hur irriterad jag blev på alla anda som gjorde så.
 då slutade jag, Och vad hände då? JO JAG FICK FLER LÄSARE :O
jag fatta inte hur det gick till
men liksom om någon tjatatr om att man ska gå in på den personens blogg då blir man bara trött å tänekr typ "men herregud är ungen så desperat att hon/han  måste spamma ner hela sin bdb för att åtminstone få en läsare?" l
iksom enda anledningen att man läser när någon gör så det e för att man känner sig sjukt jävla tvingad!!!
 å Bloggen blir automatiskt ointressant
 en sak är ju om man skrivit något speciellt som man inte vill skriva igen på bdb, alltså fattar ni typ?? då kan man ju ba "aa jag var til STockholm idag, läs mer på bloggen " för då blir bloggen intressant.

kolla själv, vilken blogg blir ,man mest sugen på att gå in på?


DEN HÄR:

ELLER DEN HÄR:


KOMMENTARER
Elina

HAHAHAHAH MIN FÖRRA XD

2010-01-27 20:29:29
URL: http://elinaeklundandersson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback