Så sött!

Jag har en liten låtsaskusin som är 4 år och hon är verkligen STÖRT KÄR i min pojkvän, helt otroligt! Annars brukar hon vara blyg mot andra men Daniel älskar hon! När hon inte fått träffa honom på ett tag grinar hon och säger till sin mamma "Jag har inte träffat Daniel på ett helt år, jag får bara träffa honom på datorn!"  Sen när hon får träffa honom klättrar hon upp i knäet på honom och ropar på han så fort han försvinner osv. Alla trodde att hon skule glömma han lika snabbt som hon upptäckte honom, men icke sa nicke...
Daniel och hennes hand :)



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback