Nästa dag då? Vila i frid....


Den här bilden är från 2009, i Hedemora, jag kom tvåa i B-finalen... Kommer ihåg heatet så bra ! :)  I slutändan var det bara jag och han som står etta (ofc) som kom i mål.... Resten körde av eller fick svart... Intressant heat.. Men se på bilden... Han so m står etta finns inte mer. Fick reda på förra veckan att han dött. Han och hans kompis körde ihjäl sig! Så jävla hemskt. Killen förtjänar ett inlägg här. Även om jag iunte kände han i princip något alls så vill jag skänka en tanke åt hans familj, vänner, flickvän, ja alla som fattas honom. Den här julen kommer inte kännas bra för någon av dom!
Jag har ju hälsat på han och även skrivit lite med honom på msn och sånt, även vän med honom på facebook.
Vila i frid Jens Lindström...

Men sånt tänker man ju inte på, om man ser någon, hälsar på någon, lär känna någon, ja man tänker inte på att nästa dag kan personen vara borta, speciellt inte om man inte riktigt känenr personen.... Vi borde börja tänka mer... Livet är ömtåligt.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback