Ett armband som ökar balansen?

Idag var jag in till Högbo på något skit med mamma och Lasse då köpte vi ett sånt ät EFX armband? Någon som hört talas om det?
Tydligen är det ett armband med något chip i som skickar signlaer ut i kroppen bla bla... Aja till saken, armbandet ska öka balansen, styrkan, smidigheten, koncentrationsförmågan, motverkar åksjuka, osv..
Jag vet inte vad jag ska tro men det var sjukt läskigt då för han som sålde dom här han bad mig att ställa mig på ett ben med armarna utåt och så skulle han trycka ner en av armarna å jag spänna hela kroppen, självklart tappade jag balansen.
Sen så gjorde vi samma sak fast jag fick ha armbandet, det är sjukt men jag tappade inte balansen den här gången!!
Jag vet inte ja om det är sant men det funkade ju på mig? Skeptisk endå.... Hmmmm
Aja Lasse köpte iallafall ett armband. Får väl pröva mej fram lite...
Läs mer här!


KOMMENTARER
Jacob

Aa de där lät lite halvskumt :O

2010-08-29 22:16:03


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback