Dagens..

Dagens vill ha: Lördag
Dagens klädsel: Jeans, svart linne och en svart warp tröja
Dagens frisyr: plattat, utsäppt
Dagens händelse: fryser om tårna
Dagens låt: pump it up, öh heter den så? vetefan..
Dagens planer: Gå i skolan, åka till Årsunda och besikta bil.
Dagens saknad: Linda
Dagens dummaste: att jag inte satt på mig strumpor än!
Dagens sjuka: ont i ryggen :(
Dagens drog: läkerol :D
Dagens roligaste: De återstår att se
Dagens favorit: sängen!
Dagens köp: inget so far.
Dagens godis: hoppar nog över det igenom att min rooompa e för stor!
Dagens humör: typ just nu känner jag mig taggad!
Dagens ord: KRYDD  ? eller var det krydda? svartpeppar.....


KOMMENTARER
linda

saknar dig meee gumman, sjukt att vi inte setts på sålänge :o

2010-08-20 16:44:10
URL: http://baralindas.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback