Bloggning inget för mig,

Tjohoo, assa jag skriver aldrig i min blogg typ men tänkta börja göra det nu igen, inte för eran skull utan för min.
Jag tänker inte vara lika dryg som alla andra som tror dom har en asbra blogg och att alla vill läsa så tjatar dom på bdb, sms å msn typ "ÅÅ läs och komentera min blogg"
so fucking drygt!!
Eftersom jag tycker det är drygt tänker inte jag göra så, sen vill jag inte vara som Kissie, och jag skriver inte vad jag tror NI tycker e intressant! jag skriver det JAG tycker är intressant!
Thats the way it is! okey?
MEn ni får gärna kometera om ni ramlar in här :)

poss från Aggee


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback