AHHAA oooh men hallå .... fuck you

Alltså nu e de så här va, att det finns en jävla unge som jag verkligen verkligen hatar det är för att hon inte har något liv!! aa och för att den jävla kossan inte har något liv så måste hon lägga sig i andra ;o LIKSOM HALLÅ?? Hon stör sig verkligen på ALLT. Vissa hon klagar på har inte ens gjort henne något! vadfan ... aa som för ett tag sen så råka ja hamna på kossans bdb, kollade inte ens på några bilder, men sen tar de bara en dag sen kommer hon ba "AGNES GÅR DU IN PÅ MIN BDB IGEN DÖDAR JAG DIG" , AHAHAHAHHAHAHA what´s wrong with you? När det där hände typ då hade jag aldrig i hela mitt liv ens snackat med kossan inte ens snackat om henne! bara hört andra snacka, men jag unbdrar verkligen vad som e hennes problem.. har man en bdb får man väl förfan skylla sig själv om folk kollar? skaffa lösenord om du inte vill att någon ska se......


KOMMENTARER
saraVolden

vems BDB får du inte gå in på ?? (A)

2009-10-01 19:19:27
URL: http://saracooling.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback